אספקת המוצרים

אנו מציעים מספר אפשרויות שילוח בתעריפים שונים:

שליח עד הבית – בין 3-7 ימי עסקים (בתקופת ימי קורונה המשלוחים יכולים להתעכב עד 8 ימי עסקים).
שילוח בזמן אספקה ממוצע בין 3 – 6 ימי עסקים ואיסוף עצמי.

המוצרים שהתקבלה עליהם הודעת האישור יסופקו ישירות לכתובת אותה ימסור הלקוח עד ידי חברת שילוח חיצונית. ישנים אזורים מסוימים שהמשלוחים אליהם עלולים לקחת זמן רב יותר. ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ.

במידה והתקבלה הזמנה לאזורים שאליהם חברת השילוח אינה מגיעה, החברה לא חייבת לספקה. החברה רשאית לספק את המוצרים לאזורים שאינם באזורי החלוקה בתיאום מראש.

החברה אינה אחראית על זמני המשלוח ועיכובים של חברת השילוח, אך עומדת לרשות הלקוח על מנת לפתור כל בעיה. החברה אינה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

ההזמנה תסופק לאחר שהסתיים תהליך הרכישה בתנאי שקליטת ההזמנה בוצעה כפי שצריך, שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ובתנאי שחברת האשראי אישרה אותו ואת העסקה בישראל.

החברה לא יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח.

מועדי אספקת המוצרים אינם תקפים למוצרים שאינם נמצאים במלאי.

איסוף עצמי – עד 5 ימי עסקים, באחד מסניפי האיסוף (בתאום מראש).
שעות פעילות שירות לקוחות א’-ה’ 11:00-17:00

בכפוף לתקנון משלוחים והחזרות:

* עלות משלוח 38 ₪, בקניה מעל 400 ש"ח המשלוח חינם!

*דמי משלוח לא יוחזרו במקרה של ביטול העסקה.

*החברה תגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 3%, בהתאם לחוק.

*במקרה של ביטול עסקה מעל 3 מוצרים תבוטל ההטבה של משלוח חינם, ומזיכוי העסקה יקוזזו דמי משלוח.

*החזרת פריט באמצעות שליח בעלות של 38 ש”ח. יש לתאם מול שירות הלקוחות בטלפון 077-8058001.

*החזרת פריט באופן עצמאי או עם משלוח לאחד מסניפי האיסוף בתיאום מראש.

דילוג לתוכן